nilssonjennipher

* not only you and me, got one eighty degrees

Publicerad 2009-10-10 18:32:39 i VARDAG,



nu är jag hemma igen efter att ha varit ute hela dan. mamma väckte mig klockan 10 imorse & frågade om jag ville följa med till stallet och se när emelie skulle provrida en ny häst, och det lät betydligt mer lockande än att bara sitta hemma hela dagen. fick träffa gastus som jag inte träffat på jag vet inte hur länge, och han var precis lika gooo som vanligt!

ikväll hade det inte suttit helt fel med något alkoholhaltigt i blodet, men så blir det inte. är jävligt sugen faktiskt, och saken blir ju inte bättre när jag (dumt nog) sitter & lyssnar på en massa skön festmusik. men, istället ska jag ha myskväll med mina tjejer, vilket ju aldrig är fel det heller. tror att vi ska se fotboll, som vanligt är jag kärringen mot strömmen och hejar på DANMARK! förresten, visste ni om att jag är 25% dansk...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela