nilssonjennipher

* she want's to touch me, she want's to love me

Publicerad 2009-10-23 23:32:04 i VARDAG,

idol, ja vad ska man säga? är väldigt besviken för att nicklas åkte ut, tyckte att till exempel erica & reza var mycket sämre än honom. livet är fan inte rättvist! däremot var min calle lika bra som vanligt, nästan så jag dör av hans röst! om inte han vinner hela skiten så... ja, då vette fan vad jag tar mig till.


så jävla söt!


fick besök av amanda en sväng ikväll. färgade hennes hår & hann prata om lite världsproblem. hon försökte bland annat övertala mig att dricka imorgon, och ja varför inte egentligen? men, inget planerat so far, får se hur jag känner mig imorgon.

nu tänkte jag nästan kasta in handduken & bege mig mot sängen. sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela