nilssonjennipher

* so what if it hurts me?

Publicerad 2009-10-26 19:24:55 i VARDAG,

skön första lovdag, minst sagt. fick sova ut, utan att bli väckt av nånting. hade världens goaste brevid mig, alltså gubben, så jag vaknade med ett fett leende på läpparna. låg kvar ett tag & kramades med han, sen klev jag upp, åt frukost och gjorde mig kaffe. hann nörda framför datorn ett tag innan jag och syrran sen for till stallet.

nu har jag precis duschat, inväntar massage av emelie. ska bli gudomligt skönt, är öm i hela kroppen, och känner mig inte alls i form. börjar tro att jag håller på att bli förkyld, håller tummarna för motsatsen förstås eftersom jag helst inte vill vara sjuk i helgen.

kollade på sandras blogg & fick ett hemskt sug efter skor! så därför var jag bara tvungen att klicka hem två par..

Malmoe SEK 149, Nelly  Shoes - NELLY.COM
New York SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela