nilssonjennipher

* sometimes I get my head in a dilly, feeling so lost ticking you off

Publicerad 2009-10-25 17:17:35 i VARDAG,

igår såg jag "little miss sunshine" för typ 6e gången. jag älskar den filmen, och trots att jag kan varenda replik i den så tycker jag den är lika bra varje gång jag ser den. efter det la jag mig i sängen, hann gråta en skvätt över totala skitsaker. låg & tyckte synd om mig själv och halvt gråtandes somnade jag.

vaknade igen vid 5-tiden nån gång på ett mindre trevligt sätt - av gubben som lägger en fet spya ganska nära mig själv. att börja byta sängkläder var inte ens ett alternativ så jag tog bara med mig kudden & begav mig till soffan. med endast en filt på mig kan jag ju säga att det inte var det skönaste jag gjort, usch och fy fan hur jag frös, trodde seriöst jag skulle dö. vaknade imorse vid 10 av mamma & pappa som började leva om inne i köket, och resten av dagen har jag spenderat i stallet.

nu ska jag ska snart äta middag, duscha & sen ska jag gå till amanda och kramas lite med henne.


det är sånna här helger man saknar en pojkvän....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela