nilssonjennipher

* standing on the verge, standing on the edge of beeing free

Publicerad 2009-10-29 18:49:30 i VARDAG,

fick mina skor från nelly idag, båda paren är svinsnygga! speciellt dom bruna, är helt kär i dom. vet ännu inte vilka jag ska ha i helgen, men det lutar åt dom svarta eftersom dom passar bäst till klänningen jag mest troligt ska ha. brände klart skivan tidigare idag & nu börjar jag bli riktigt sugen på fest! känns pissigt att jag fortfarande inte är 18, men nu börjar det ju verkligen närma sig. en ynka månad kvar...

Kommentarer

Postat av: sandrra

Publicerad 2009-10-29 22:55:30

ojojoj, du ska se mina då! fyfan, tur att man jobba i helgen så att dom kommer till användning, haha! måste gå och kolla på dom innan ja lägger mig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela