nilssonjennipher

* tell me things you don't even tell your closest friends

Publicerad 2009-10-31 11:50:40 i VARDAG,

vaknade för ungefär en halvtimme sen, älskar som sagt var att ta sovmorgon då man egentligen har tusen saker att hinna med. fick rationalisera bort de oviktigare sakerna, och nu har jag trots allt hunnit klart med tid över! inte illa.

sitter & äter frukost/lunch nu, har precis packat färdigt min feta bag med alla grejer inför kvällen. ska in till kalix snart med fanny & se amandas innebandymatch och direkt efter det bär det av till heidi för gomiddag och fix. vet fortfarande inte vars jag ska ta vägen senare ikväll/inatt så ni som vet av nåt får gärna höra av er!

köpte förresten lite grann i luleå igår, men hinner inte ta bilder på det nu så ni får hålla er till imorgon. nu ska jag fortsätta äta upp min filtallrik och sen invänta fanny. ha en kul kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela