nilssonjennipher

* the best part of me was always you

Publicerad 2009-10-22 09:09:17 i VARDAG,

ber om ursäkt för en usel uppdatering igår, jag försökte börja skriva flera gånger men allt blev bara... pannkaka. så, nu gör jag ett bättre försök, dock är jag lite stressad, ska vara klar för skolan på en timme & jag har inte ens kommit ur sovkläderna. nåja, jag hinner nog.

  

igår for jag & fanny på spinning. var inte alls sugen, så största delen av passet gick åt till att sitta och undra "är det inte slut snart?". överlevde, och efteråt for vi till heidi där hon, jenny & mari väntade. alla förutom jag och fanny hade laddat upp inför vårat planerade filmmys med chips & godis, och vad kommer jag och fanny med? jo, FRUKT! haha. ett äpple, en banan, plommon & vindruvor fick vara våran belöning efter ett sjukt svettigt spinningpass. gott, men FAN inte lika gott som choklad! självklart lyckades jag somna nånstans i slutet av filmen, men eftersom jag redan sett den orkade jag inte lägga ner någon energi på att bli irriterad på mig själv.

idag har jag ju som sagt var min allra första körlektion på en körskola. är faktiskt inte nervös ännu, kommer säkert bli då jag sätter mig i bilen. efter lektionen har vi samhällsprov, och det känns inte okej. har inte haft en tanke på att öppna bokjävlen och läsa igenom det, men what to do. failar jag så failar jag, samhälls är inte mitt starkaste ämne direkt, så careface på den.

efter skolan hade jag tänkt hinna med en sväng på gymet, börjar vara ett tag sen jag var där faktiskt. ikväll blir det mest troligt spinning/torso, om jag inte hinner lata ihop och ångra mig det vill säga.

nä, nu måste jag verkligen börja göra mig klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela