nilssonjennipher

* the warmth I feel beside me, is slowly fading

Publicerad 2009-10-20 21:54:57 i VARDAG,

måste berätta om min aldeles utmärkta kväll. den börjar med en FÖRBANNAT skön djurgårdsseger! mot serieledarna & allt, jag är så inni H glad. sen är jag mycket nöjd eftersom det var ridderwall som stod i mål & för att min älskade jacob josefson fick göra sitt första mål för säsongen! gryyyyyymt bra!

sen fortsätter den då jag ÖVERLÄGSET vinner över en viss person i ett "capital cities of europe"-quiz på fejjan. vem denna mystiska person är? väljer att hålla det hemligt, eftersom jag vet att han skulle bli så deprimerad om jag hängde ut honom här i bloggen. kan vara snäll & bjuda er på en liten sneak-peak:


hmm, vem kan det vara...?

SORRY **** MEN JAG KOMMER ALLTID VARA MINST EN STORLEK FÖR STOR FÖR DIG...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela