nilssonjennipher

* the way that booty's movin', I can't take no more

Publicerad 2009-10-29 12:24:21 i VARDAG,

körlektionen imorse gick allt annat än bra, är fortfarande irriterad på mig själv för att jag slarvade så mycket. skönt att det är länge tills jag har nästa lektion så jag hinner köra mycket hemma, fick ju nästan skämmas för att jag sög så mycket. efteråt gick jag och körde slut på mig själv i gymmet, skön..t.

ska gå och få mig nåt ätbart nu tänkte jag, efter det duschen & sen parkerar jag arslet i soffan resten av dagen. har trots allt en harry potter-bok att slutföra, he-he.

Kommentarer

Postat av: Vicki

Publicerad 2009-10-29 13:51:54

Jag klickade hem dom fast i svart, tänkte det blir snyggare nu i vinter med svarta strumpbyxor. Annars fryser man ju ihjäl :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela