nilssonjennipher

* this is the way you left me, I'm not pretending

Publicerad 2009-10-04 18:15:28 i PARTY,

trots att jag mått som ett as idag ångrar jag inte att jag drack igår, för det blev riktigt skoj till slut. började ju med att förfesta hos fanny med henne & linnéa, sen fick vi skjuts in till kalix där jag mötte upp henke och några till. jyrade på med dom hela kvällen, för att sen avsluta på frasses. träffade en massa roligt folk där, och när det stängde fick vi stå och vänta svinlänge på skjuts så vi höll seriöst på att frysa ihjäl! kort summerat så var det i alla fall en helt klart godkänd kväll! minus min bakfylla idag då, för den har inte var kul vill jag lova...

här har ni lite bilder, resten fins på facebook.



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela