nilssonjennipher

* when all I wanna do is try

Publicerad 2009-10-22 21:46:24 i VARDAG,


kungen himself


såg singing bee en stund ikväll, & min älskade tore från FC Z var med! har alltid haft en secret crush i honom, det är nåt speciellt med honom alltså. snygg? nja. smart? nja. söt? JA! han är typ som en liten unge. när jag ser han så vill jag bara springa fram och nypa han i kinderna samtidigt som jag säger "åååh pluttinutti NUTTSNUTT!"

nej,
jag har aldrig påstått att jag är fullt frisk. men seriöst, hur kul hade livet varit då...?

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-10-22 21:49:09

Tack :) Jag är väl bara ovan att se mig som nästan svarthårig ^^

Postat av: Elin

Publicerad 2009-10-22 22:23:09

Hehe okej :) Får se om jag vänjer mig annars så går det ju att färga om :)

Postat av: Elin

Publicerad 2009-10-23 14:37:40

Okej :) Tycker också den ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela