nilssonjennipher

* you said that I'd look better if I was thinner

Publicerad 2009-10-02 14:14:09 i VARDAG,

ÄNTLIGEN FREDAG! även fast jag tycker att vi haft en ovanligt lätt skolvecka. det enda jobbiga var väl egentligen samhällsprovet, och det var verkligen inte kul. nåja, blir det omprov så blir det, inte mycket att göra åt saken direkt. får ju skylla mig själv som gör allt annat än att plugga.

idag har jag ju som vanligt haft NK B, och efter den gick jag in till stan och solade, och efter det gick jag på TC, bytte om och så kom jennifer med mig på lunchspinningen. var år & dar sen jag var på ett pass, och jag hade glömt bort hur skönt det är! finns inget bättre sätt att träna tycker jag, är ju både sjukt jobbigt och kul på samma gång. direkt efteråt fick magen sig en genomkörning inne i gymet.

måste säga att jag är mycket nöjd med mig själv som faktiskt har varit ganska duktig med träningen i veckan, med tanke på hur tråkigt jag tycker det är egentligen, i alla fall inne i gymet. därför ska jag belöna mig själv med en FET godispåse & en chipspåse, eventuellt DIP, ikväll! ska ha myskväll med jennifer.

   
(kamerarensning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela