nilssonjennipher

* you say, I think I'm better off alone these days

Publicerad 2009-10-12 15:13:03 i VARDAG,

börjar bli mer en vana än en olyckshändelse att jag sover för länge på mornarna. snoozade 40 extraminuter imorse, vilket resulterade i att jag varken hann packa gymväskan eller äta frukost. hann i alla fall med bussen, kom ner på busstationen precis samtidigt som bussen svängde in där, snacka om tajming, he-he.

 
när vi slutade for jag & jennifer på kum, och nu har jag fått bytt mina p-piller. orkar inte vara ett jävla pms-monster som grinar och är sjukt bitchig flera dagar i månaden. får härda ut en månad till, sen hoppas jag på förbättring. tycker mest synd om mamma & jennifer som är dom två som måste stå ut med mig när jag är som en häxa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela