nilssonjennipher

* you take the breath right out of me, you left a hole where my heart should be

Publicerad 2009-10-08 16:01:50 i HOCKEY,

ikväll är det äntligen dags för hockey - på riktigt. djurgården kommer upp till luleå, och självklart ska jag & se. är för ovanlighetens skull inte speciellt nervös ännu, men jag antar att det kommer så småningom. eller kanske inte, om det är för att jag är så säker på djurgårdsvinst...? he-he-he. nä, nu ska jag inte vara sån, men helt ärligt så tror jag faktiskt att fallet kommer sluta lyckligt för min del.

timmarna innan matchen ska jag ladda upp med att... plugga! jippiiiiiie. eller så INTE, är inte alls sugen men det är faktiskt NKB vi talar om, så jag mer eller mindre måste ju plugga. atomnummer, elektronskal, jonföreningar osv känns inte direkt som min starka sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela