nilssonjennipher

* you're good, you're bad, you're happy, you're sad, your mom and dad don't want you like that

Publicerad 2009-10-28 15:54:43 i VARDAG,

fick hem årets skolkatalog idag, och för en gångs skull var jag med på bilden. brukar alltid undvika det eftersom jag vet hur resultatet brukar vara, men jag blev faktiskt glatt överraskad. var väl inte den bästa av alla bilder, men ändå helt godkänd. jag gjorde ingen konstig min, jag blundade inte, jag nös inte - ja, jag gjorde ju inte bort mig totalt i alla fall.

 
(klicka för större)

har varit till heidi idag & äntligen fått färgat håret. det har inte varit snyggt på sista tiden. eller, det är bara jag själv som märkt det men utväxten har inte varit fin & resten av håret har varit helt blaskigt och äckligt. men nu är det i alla fall svart och fräsch igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela