nilssonjennipher

* all the violence has touched every part of our lives

Publicerad 2009-09-20 13:45:13 i VARDAG,

godmorgon. har precis slagit upp mina grön/blå/grå/gula och jag måste säga att jag fullkomligt älskar att sova länge på dagarna. vaknade först vid halv 10-tiden av pappa som förde ett jävla liv, lyckades till min stora förvåning somna om & här är vi nu. har just slagit på en kaffepanna som jag väntar på att ska bli färdig, och så har jag två varma mackor på G inne i ugnen.

söndag idag vilket innebär sista lediga dagen innan en ny skolvecka = SLÖDAG! ska bränna ut lite nya filmer nu, sen beger jag mig till soffan där jag kommer spendera resten av dagen. nånstans däremellan ska jag göra en ny design till ett par stycken som hört av sig, alltid lika kul! nä, frukosten kallar på mig. hörs sen!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-09-20 19:58:29

Pssst, hade inte min kompis Angelika hört av sig till dig angående hennes bloggdesign? Tänkte bara för att jag tipsade henne om dig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela