nilssonjennipher

* and all you're hearing is you own echos

Publicerad 2009-09-16 11:56:23 i VARDAG,

imorse när jag vaknade var jag på betydligt bättre humör än igår, var bara svinigt trött. halvsov i duschen, men vaknade till efter att jag fått i mig min kaffekopp. åkte in med tidiga bussen, hade samhälls i en timme, sen for jag & fixade ny hårfärg, satte mig på bussen och började fara hem. i månsbyn (typ 10 min från kalix) går bussen SÖNDER! får sitta och vänta i typ 20 min på att en annan buss ska komma, kan ju säga att mitt humör gick från topp till botten på en halv sekund. jag HATAR bussar! kom hem en timme efter att bussen lämnat kalix, och det brukar ta högst 25 minuter. GLAD TJEJ.

har precis fått i mig lunch, nu sitter jag och fördriver tid tills det är dags att åka tillbaka till skolan. har NK B klockan 2, och istället för att åka med bussen som går nu, är amanda snäll nog att skjutsa in mig halv 2 istället. guld! ikväll ska jag på kalas hos anton & sen är det idol som gäller! ska bli spännande att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela