nilssonjennipher

* and I will walk on water, and you will catch me if I fall

Publicerad 2009-09-15 21:14:33 i VARDAG,


lifehouse - storm

varför har man sånna här dagar?
då allt bara känns skit. har varit världens fitta idag, förlåt för alla
(läs: världens bästa jennifer) som tvingats stå ut med mig. jag blir sur på mig själv för det här är inte JAG. jag är inte en bitter unge som går runt & surar hela tiden. jag VILL inte vara så heller! vet inte om det är mina p-piller det är fel på, men det känns som att jag går runt & har PMS 24/7.

har varit i stallet hela kvällen med mamma och bara gosats med gatus. blir glad i hela kroppen av honom, det går inte att beskriva riktigt. skrittade ut en sväng barbacka, & det var hur mysigt som helst. nu ska jag gå och borsta tänderna, sen kryper jag ner under täcket, helt själv... hade verkligen behövt sovsällskap inatt. men, ska nog slå på någon film i min ensamhet & försöka somna i tid. håller tummarna att jag vaknar upp som jennipher nilsson imorgon & ingen annan.


min skatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela