nilssonjennipher

* do the hellen keller and talk with your hips

Publicerad 2009-09-25 11:05:55 i VARDAG,

precis hemkommen efter en inte allt för värd skola, hade lika gärna kunnat göra uppgifterna på NKn hemma. hade faktiskt planerat att försova mig i morse, stängde av väckaren men planen sprack då pappa kom in och väckte mig, to bad.. nu sitter jag och håller på att frysa ihjäl, det är SICKT kallt ute. var flera minusgrader då jag steg upp & det gjorde mig ju inte direkt mer taggad att gå ner på busstation, sätta mig i en kall buss och fara till skolan. ska gå och duscha i kokhett vatten nu i hopp om att få tillbaka lite värme.

vad händer i helgen? förslag TACK!




I see the girl I wanna be
Riding bareback, carefree
Along the shore
If only that someone was me
Jumping head first, head-long
Without a thought
To act and damn the consequence
How I wish it could be that easy
But fear surrounds me like a fence
I wanna break free

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela