nilssonjennipher

* for you I'd bleed myself dry

Publicerad 2009-09-13 17:06:09 i VARDAG,

imorgon får jag äntligen sätta i löshåret! har fått byta tid 2 gånger, men imorgon blir det som sagt var äntligen av. har längtat som ett tok! är så less att gå med håret uppsatt hela tiden så ni kan inte fatta det. i bilen påväg hem från luleå började jag och pappa prata om det;

P: "varför ska du sätta i det? duger du inte som du är?"
J: "för att jag vill sätta i det såklart"
P: "men jennipher, tänk hur många timmar du har fått sitta & jobba för att tjäna ihop 5000 kr"
J: "men pappa, tänk hur många timmar jag har fått känna mig äcklig, ful & allmänt skabbig"
P: "sluta! du får 1000 kr av mig om du inte sätter i det!"

men det finns inte en chans att jag tackar ja till pengarna. för bara den som nån gång har kännt sig riktigt ful i håret, i flera månaders tid, kan förstå känslan av ett riktigt fint löshår. låter kanske helt knäppt när jag skriver det här, & ni killer kommer förmodligen också dumförklara mig. men vet ni, det skiter jag i! kosta vad det kosta vill, jag vill inte känna mig som en påse skit längre!
 heidi, du förstår EXAKT vad jag menar...


se så fint!

Kommentarer

Postat av: Heidi

Publicerad 2009-09-13 18:05:56

Ja många har dumförklarat mig också men jag förstår dig! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-15 13:25:53

betalade du 5000 spänn för håret?!?!? crazy woman :D beställ hår från tradera för max 500 spänn & be nån sätta i det istället! herregud :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela