nilssonjennipher

* forget about your boyfriend and meet me at the hotel room

Publicerad 2009-09-17 21:14:50 i VARDAG,



precis sett klart idol, som för övrigt var svinigt tråkigt ikväll. inte en enda en som var speciellt bra eller ingen som var speciellt rolig. eller ja, killen som inte kunde svenska var ju rätt kul, eller rättare sagt så var juryn rolig! inte lite man tänkte tillbaka till cypern; "GÅ HEM!" ett internt skämt som vi fick skratta åt ett antal gånger där nere, haha.

imorgon har jag som bekant en lektion, går 8-9.20. ska ta packa ihop lite träningskläder nu, jag & heidi ska och gymma när jag har slutat. kanske blir det att fara & simma några längder också? skulle vara skönt. helgens planer är... inga! är sugen att festa, men hur det blir med den saken vet jag inte. vi hade tänkt gå & se bio men filmen var tydligen fullbokad både i kalix och luleå, så det får lov att vänta till veckan. nä, packa gymväskan & invänta mitt sällskap var det ja!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela