nilssonjennipher

* I feel as if I'm wasted , and I'm wastin' everyday

Publicerad 2009-09-22 18:39:22 i VARDAG,



tisdag idag, vilket betyder att jag har haft hål i stort sett hela förmiddan. föredrev tiden på gymet. mindre kul, men what to do? körde ben idag så imorgon kommer jag ha lagom träningsvärk eftersom jag inte tränat mina ben sen nån gång i våras. ser INTE fram emot det... den som säger att träningsvärk är skönt kan ju inte ha alla hästar i stallet.

nu har jag ganska precis ätit middag, sitter och småskrattar för mig själv åt pappa som ligger i soffan i vardagsrummet (ligger vägg i vägg med mitt rum) och sover. fast jag har musik på hyfsat hög volym hör man hans snarkningar, det är helt sjukt. nästan så jag borde spela in så ni får höra. men nää.. det orkar jag inte.

ska gå och hämta lite mer kaffe nu och försöka bota min äckliga huvudvärk jag får dras med.
ikväll ska jag på bio!

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2009-09-22 22:32:24

vad duktig du e på att göra om bloggar!helt i min stil :) skulle bli super glad om du gjorde min :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela