nilssonjennipher

* I got the breath of the last cigarette on my teeth

Publicerad 2009-09-24 18:23:10 i VARDAG,

håller just nu på att fixa lite nya filmer inför helgen, blir min tredje nyktra på raken! inte illa må jag säga. är sugen att dricka, men det känns bara inte värt det när jag blir lämnad ensam före klockan 12. räknade ut att jag fyller år om prick 60 dagar, och den som väntar på nåt gott ni vet... he-he.

har världens bästa pappa för övrigt, vi har varit utan canal plus i ett par månader nu när det har varit sommaruppehåll i elitserien. men, såklart har han fixat tillbaka kanalerna så jag kan se djurgårdens match ikväll, är han inte för söt så säg. nu vet ni alltså hur min torsdagskväll kommer se ut - i soffan med pappa!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-24 20:49:14

Tack! du är bäst!! Lovar att inte röra till det nå mer, haha =)

Postat av: Angelika

Publicerad 2009-09-24 20:49:41

Det var av mig..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela