nilssonjennipher

* I gotta feeling, that tonight's gonna be a good night

Publicerad 2009-09-07 17:12:11 i VARDAG,

cypern, ayia napa 2009. 1 vecka med världens bästa tjejer. vars tusan börjar man?! har haft mitt livs roligaste vecka. allt har varit perfekt. ångrar inte en sekund att vi for, hade mer än gärna stannat kvar flera veckor till. kommer lätt att åka tillbaka nästa år, & då mina vänner kommer jag inte stanna 1 vecka, snarare 3-4.

ja, det kanske är lättast att sammanfatta veckan dag för dag? ska försöka skriva så utförligt som möjligt, men vissa saker är det total censur på, tur att vi har listan här hemma så vi inte glömmer bort allt galet som hänt...

måndag: jag och jennifer landar på larnakas flygplats nån gång vid 8 tror jag om jag inte minns helt fel. åker till hotellet, får panik då det första vi får syn på är en kackerlacka inne på toaletten. vi bestämmer oss för att lugna våra nerver med alkohol, så vi beger oss ner i hotellbaren & dricker några öl. går ut vid 1-tiden, träffar B1 som bjuder oss på drinkar hela natten. resultat? KNÖL. har inga bilder jag vill visa här från kväll nummer 1...

tisdag: vaknar upp, mår halvt skit men möter ändå upp amanda, fanny, sandra & jenny. vi går till stranden & pressar i stort sett hela dan. far tillbaka till våra hotell & tar oss en powernap innan vi duschar, smikar oss och går ut och äter. går till mitt & J's hotell, börjar förfesta för att sen bege oss ut på grabbarna grus. dansar hela natten, är väl hemma vid 3-4 tiden nån gång.



  

onsdag: bestämmer oss för att steka vid respektive pooler denna dag. eftermiddagen såg lika dan ut som tidigare, powernap, dusch, smink, middag. vi hade tänkt ha en lugn kväll, alltså inte någon alkohol, men planen sket sig i och med att jag blev så himla sugen. lyckades övertala jenny & jennifer att hänga med ut, och vi hade helt sjukt kul! vi träffar B2.



  

nu fick jag plötsligt hjärnsläpp, kommer inte ihåg hur de andra dagarna såg ut. måste höra med resten av gänget & så får jag fylla i slutet av veckan senare! alla tillåtna bilder finns på facebook.

Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2009-09-07 19:14:59

Haha inte beror det på något hjärnsläpp om du tror det, snarare på att vi varit KNÖL resten av tiden ;)

Postat av: sassa

Publicerad 2009-09-08 15:43:34

åh vad ni haft trevligt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela