nilssonjennipher

* I'm in war with the love of my life

Publicerad 2009-09-28 21:12:09 i VARDAG,

efter att ha sett idol ikväll har jag kommit på hur tråkigt det egentligen är, och hur dåliga människor dom tagit med i år. alla låter ju likadant, eller ja inte calle, han är ju något speciellt. men jag menar, den där killen från piteå, peter jöback-wannabeen? hur dålig är inte han på en skala?! sjukt tråkigt program ikväll i alla fall.

tänkte ju vara duktig tidigare ikväll & sätta igång med plugg, ni kan ju gissa hur det blev med den saken...? fastnade framför 2½ men, vilket ju såklart var mycket roligare, höhö. sen har jag hittat på en massa andra ursäkter för att faktiskt öppna bokjäveln & läsa några rader, har plockat in lite tvätt i garderoben och packat gymväskan till imorgonbitti. vet ännu inte om kläderna kommer att komma till användning, är sjukt osugen på att träna, men a girl's gotta do what a girl's gotta to. ska be någon sparka mig i röven så jag tar mig till gymet, i alla fall en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela