nilssonjennipher

* min släkt är full av hjältar, decennier av slit

Publicerad 2009-09-12 11:46:02 i VARDAG,

godmorgon! första gången på ett tag sen jag vaknar upp helt utvilad. har drömt, men i natt var det lyckliga drömmar. vaknade upp med ett stort leénde på läpparna. precis som jag skrev igår har jag en mycket positiv inställning inför framtiden. den kommer bli kanoners!


snyggast i världen

slog på "donnie darko" igår. hann bara se ett par minuter & sen kom john blund på besök. älskar den filmen, har sett den hur många gånger som helst, men blir aldrig less. dessutom har ju VÄRLDENS SNYGGASTE människa huvudrollen, & det gör ju inte saken sämre direkt.

halsen gör fortfarande lite ont, så jag tror jag ska koka mig thé, ta filten, filmen och gubben och mysa ner mig i soffan och se klart filmen nu. senare i eftermiddag ska jag & kolla hockey i kalix, och sen ikväll får vi se vad som händer. har lovat att färga amandas hår i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela