nilssonjennipher

* no hope, no love, no glory, no happy ending

Publicerad 2009-09-23 18:51:55 i VARDAG,

har suttit och kollat på massa bilar med pappa nu, och hur svårt är det inte på en skala att veta vad för bil jag vill ha?! har ju funderat rätt länge på en saab 95, svinfina. sen finns ju en massa snygga audi som jag inte skulle tacka nej till, bland annat den här. dock är det ju ingen superpanik, har inte fått tummen ur ännu att ringa till körskolan. MÅSTE komma ihåg att göra det imorgon, så jag kommer igång i alla fall. känns bara så extremt motigt att göra det efter att jag hört alla mina kompisar säga hur tråkigt det är att köra på körskola.

och inte blev det någon hockey heller, istället sitter jag här eftersom det är den enda anledningen jag har att inte sätta igång med att plugga.

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-09-23 21:15:52

Köp en audi ;) dom är snygga

Postat av: Angelika

Publicerad 2009-09-24 07:17:12

Hej, nu var det jag igen!;-)

Måste bara höra med dig om jag lyckats ändra på hela blogg sidan.. Jag flyttade Statistik räknaren och nu känns det som att jag flyttat hela sidan åt vänster. stämmer det eller ser jag i syne? haha.. Och om det är fel så får du gärna gå in och ändra åt mig :P



Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela