nilssonjennipher

* remeber all the things we wanted, now all our memories are haunted

Publicerad 2009-09-29 21:00:55 i VARDAG,

har varit med om en av dom värsta händelserna i mitt liv ikväll, mamma har tvättat mitt skavsår. hon har alltså RÖRT vid min fot. för alla er som inte visste det har jag en sjuk fobi för fötter, jag kan inte ens ta i min egen fot, om den inte är inlindad i en handduk. så att låta någon annan ta i min fot kan ni förstå att går fet-bort. hade en del panik när mamma höll på, trots att hon hade en handduk runt om foten. som att det inte var nog med att det var svinigt obehagligt att hon tog i foten, så gjorde det sjukt ont också! satt och halvlipade och hyperventlierade. pappa som satt i rummet brevid kom ut och frågade "vem är det som håller på att föda ett barn?" med dom orden tror jag ni får en rätt klar bild över hur det såg ut, och hur det lät.
inte snyggt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela