nilssonjennipher

* so why am I ten feet under and upside down

Publicerad 2009-09-27 10:27:17 i VARDAG,

förlåt för en usel uppdatering igår, men den beror faktiskt på att jag spenderade största delen av dagen på bortaplan. började med en luleåtripp med syskonen enström. hittade inget annat än ett par jeansleggings, vilket ju såklart sög. för att trösta oss själva gick jag & amanda på matstället och pressade i oss varsin pizza, efter det styrde vi direkt mot godishuset & köpte två feta godispåsar. tro mig, det hjälpte.

kom hem vid 4-tiden, då blev det hockey på TV direkt. fick se djurgårdens match, vilket visade sig vara ett misstag - återigen. efter att ha varit minst lika bra (bättre i hela första) förlorar dom på sudden. sickt orättvist igen, men i den här matchen kan jag faktiskt inte lasta wesslau. tro det eller ej, men han gjorde en helt okej match (!) nä, gårdagens match skyller jag på domarna, kul det är att se en match som består till X antal % av powerplay? NEJ.

idag ska jag vara en snäll dotter & hjälpa till att fräscha till i huset, som för tillfället är allt annat än fräscht. ska dammsuga, moppa, torka damm och eventuellt rensa ur min överfulla garderob. vidare planer saknas, men vädret suger & jag har tre helt osedda filmer på lager. lutar åt något sånt faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela