nilssonjennipher

* take only what you need from me

Publicerad 2009-09-09 17:56:52 i VARDAG,



efter en hel veckas alkoholintag har jag nu för första gången på länge börjat drömma om nätterna. och det är inte roliga drömmar jag drömmer, vaknar upp i panik varje gång jag somnar.

på planet påväg hem hann jag drömma att jag kvävdes, blev osams med alla, ramlade ner för en jättebrant backe. och jag sov i högst en halvtimme. inatt har jag drömt att jag & jennifer låg på hotellet (i cypern såklart, drömmer inte om nåt annat nu för tiden) och sov. mitt i all kommer B in i rummet, och han är en inbrottstjuv (?) som ska ta våra resväskor, alla våra pengar & värdesaker, och minns jag inte fel försökte han våldta mig också. vaknade i alla fall upp blöt i svett & bara skakade..

skolan idag var precis lika värdelös som jag förväntat mig, om inte värre. hade 1 timmes lektion direkt på morgon, efter det hål fram till klockan 2. har hunnit somna två gånger, en gång sittandes mitt i caféterian, och en annan gick jag in i biblo och la mig. känner mig helt slut i kroppen, jag behöver vara ledig! ska gå & äta middag nu, mina egna hemmagjorda köttfärsbiffar. ikväll blir det B4 med mina älsklingstjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela