nilssonjennipher

* there was times I wondered, could I have eased the pain?

Publicerad 2009-09-16 21:51:50 i DESIGNER,

började bli lite less på min gamla bloggdesign, så jag gjorde en ny. tycker den blev rätt fin, men är inte helt nöjd så bli inte förvånade om jag har gjort en ny imorgon, haha.

kanske borde man ta och göra klart svenskan nån gång...?
sjukt ointressant uppgift så hälften vore nog, men det är väl bara bita i det sura äpplet och göra skiten. borde också försöka ta mig till sängs i hyfsad tid, ska upp före fan imorgon & går ända till halv 4. tack gode gud för att det är HELG snart! ska sova som ett svin, och så hoppas jag på en och annan mysstund!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-09-17 12:59:49

Jag tycker din design vart grymt fin :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela