nilssonjennipher

* when you try your best but you don't succeed

Publicerad 2009-09-23 16:32:33 i VARDAG,

tänkte vara duktig & ner på stan idag, och vad får jag för det? JO, en svinigt öm häl + att skavsåret öppnades igen. just snyggt. fick mig i alla fall ett välbehövligt nytt hårpuder, så nu slipper jag se ut som en blöt katt på skallen.

filmen igår var SJUKT bra, inte bättre än 1an men näst intill. hör och häpna - jag lyckades hålla mig vaken (i alla fall tills typ bara 2 minuter av filmen återstod) trodde jag hade sovit längre, så fick fråga pappa om slutet men det hade jag minsann sett. inte illa pinkat! längar redan tills tredje filmen kommer ut, dom är så mycket bättre än både beck & wallander.

sitter och fryser som ett djur nu, försöker få upp värmen med en filt & en kopp te, vilket tyvärr inte fungerar. har gårdagens idol-avsnitt på nedladdning, så fort det är klart ska jag lägga mig under täcket och se det, måste ju se när calle, erik & gabriel briljerar. ikväll lutar det mot hockey i kalix, eventuellt idol.. har prov imorgon så borde kanske plugga till det också. försöker hitta på tusen andra saker att göra så att jag ska slippa det dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela