nilssonjennipher

* where do you go when you're lonley, I'll follow you

Publicerad 2009-09-30 16:35:59 i VARDAG,

imorse fick jag sova ut, på riktigt. sov tills jag vaknade, och det var förbannat skönt vill jag lova. kunde göra mig klar på morgon UTAN att behöva stressa vilket inte tillhör vanligheterna. hann till & med platta håret, vilket tar en hel evighet. höll på i nästan en halvtimme imorse, och det blev inte ens helt rakt.

åkte in med amanda till kalix, vi gick och kollade på en jacka åt henne & sen åt vi lunch på valhall, sickt gott. for på skolan för att ha en lektion, åkte buss hem och nu sitter jag här. funderar på att laga middag åt familjen, men vet fan inte vad jag ska göra, så jag tror jag överlåter det till mamma eller pappa istället. ikväll är jag sugen att träna, tro det eller ej. ska fråga syrran om hon är sugen att följa, om inte annat får det lov att vänta till på fredag.

... jo juste, en viss jens fyller år idag, GRATTIS!


;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela