nilssonjennipher

* why is it the smalles things that tare us down?

Publicerad 2009-09-08 19:11:00 i VARDAG,

tänkte göra ett försök & fortsätta med den påbörjade sammanfattningen. är dock inte helt hundra på i vilken ordning vi gjort vad, skyller på att mina hjärnceller antagligen minskat under resan, haha.

torsdag: tvingade oss upp i någorlunda tid & gick ner till poolen och stekte på ett par timmar. gick in, åt lunch och återgick tillbaka ut i solen. halvsov hela eftermiddagen, sov middag inne på rummet & sen var jag fit for fight igen. förfestade på mitt & J's hotell åter igen.
 gick ut och fortsatte dricka = alla blev knöl = vi hade sjukt kul!



  



fredag: vi hade bestämt oss för att åka till nissi beach, och sagt var gjort. for från hotellet vid 10-tiden nån gång, efter att ha tryckt i oss mc donald's-mat till frukost, haha. stranden var för övrigt helt sjukt fin! vattnet är helt genomskinligt, sanden helt kritvit och.. ååh så jävla fint! kvällen började med middag på en jättegod kinarestaurang, fortsatte med förskiva på fanny & gängets hotell, och avslutades såklart med grabbarna grus, titanic, bed rock, blue moon bar osv. behöver jag säga i vilken fas alla befann sig...?



   

lördag: eftersom jag lyckades dra på mig sömnproblem under resan kunde jag inte somna förrän kl 7 på natten/morgonen. när sen klockan ringde två timmar senare ville jag ordagrannt , så jag drog täcket över huvudet och sov vidare några timmar. vid lunch fick jag slita upp mig själv ur sängen & så gick vi till fanny och deras pool där vi pressade fram till 4 nån gång. jag & j traskade hem, duschade och fixade oss på rummet och så begav vi oss ut på tre-rättersmiddag. SICKT GOTT! melon till förrätt, grillad kyckling + pommes + vitlökssås till varmrätt & nåt kola-aktigt till efterrätt. sen gick vi och började dricka öl på hotellet, för att fortsätta kvällen på bargatan med en "barrunda". som vanligt slutade vi på blue moon bar, men jag ska inte klaga för det är verkligen helt sjukt skojj där.



   

söndag: sista dagen i solen. jag somnar i alla fall knöl, sover lika få timmar som vanligt vilket resulterar i att jag vaknar upp full. äter frukost på donken igen, och så åkte vi till nissi beach igen. jag skulle försöka läsa slutet av min bok, och mitt i allt märker jag att jag somnat. när jag sen vaknar igen är jag inte längre full utan nu mera bakfull. ville DÖ resten av dagen, gick runt som ett levande lik! lyckas iaf få i mig lunch och sen började det vända en aning. kom hem till rummet vid halv 5-tiden ungefär, och då packade vi ihop våra väskor. gick ut och åt middag, och sen låg vi bara inne och sörjde kommande hemresa på rummet resten av kvällen...

dessutom har vi hunnit "ha ihjäl oss" många gånger under resan. vi har bland annat...

... ätit ihjäl oss, supit ihjäl oss, solat ihjäl oss, rökt ihjäl oss, dansat ihjäl oss, lökat ihjäl oss...

för att nämna några saker alltså. resten är CENSUR! kom ihåg att:

 "what happens in AYIA NAPA, stays in AYIA NAPA"!

vi syns nästa år, älskade ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela