nilssonjennipher

* wild horses, I wanna be like you

Publicerad 2009-09-21 14:00:04 i VARDAG,

sjukt skön skoldag, skolfoto 11:40, sen svenska från 12:00 till 12:40. åkte hem med mamma just efter ett & här sitter jag nu, för ovanlighetens skull... NOT! är sugen att gå ut och gå, men vågar inte eftersom mitt skavsår vägrar försvinna helt och hållet. det är nästan borta nu, och jag vågrar inte riskera att skiten åker upp igen.

istället håller jag på att bränna ut systrar i jeans 2 nu som jag ska se! jag är lite småhungrig, så jag ska ta mig något att äta och sen kryper jag in under filten i soffan.


FÖR ÖVRIGT SÅ STARTAR ELITSERIEN IKVÄLL, & PÅ TORSDAG SPELAR DJURGÅRDEN SIN FÖRSTA MATCH OCH CANAL PLUS VISAR DEN!!
måste LÄTT avboka spinningpasset, viktigt!

Kommentarer

Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

Publicerad 2009-09-21 14:40:59



hej :)

allt bra med dig?



puss&kram

jennyh.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela