nilssonjennipher

* would you lye with me and just forget the world?

Publicerad 2009-09-10 19:35:10 i VARDAG,

nu sitter jag och inväntar mitt sällskap som borde vara på G ganska snart. idol börjar ju strax, så jag ska ta & koka mig en kopp thé för att lindra halsen, sen kryper jag ner under filten & fortsätter vänta. imorgon har jag en lektion på skolan, NK B. jag börjar 8, slutar 9.20, kan knappast bli skönare. ska ta rejäl sovmorgon & fara som en lodis på skolan, eftersom jag ska gå in till stan och sola direkt jag slutar. lite senare på dan blir det mest troligt luleå, behöver lite tröstshopping känner jag.
är världens PMS-monster för tillfället...

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-09-11 08:23:18

Haha ops, jo såklart ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela