nilssonjennipher

* a bit of hope when you look into my eyes

Publicerad 2010-04-01 16:27:23 i VARDAG,

är typ så långt ifrån festsugen som man kan komma. är trött, irriterad & känner mig som världens äckligaste/fetaste/fulaste brud. skulle helst av allt vilja stänga av telefonen, bädda ner mig i sängen & se hockey helt själv, och sen bara sova resten av kvällen. så osugen är jag.



men, istället har jag nu slagit igång festmusik som jag försöker få lite sug av. har varit & duschat, väntar på amanda nu. ska färga hennes hår & sen är det tänkt att vi ska sätta igång. anniken kommer mest troligt, har inte pratat nåt med hilda men har jag fattat det rätt kommer hon också. nä, nu ska jag ta mig i kragen & göra ett ryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela