nilssonjennipher

* baby I know how to fly

Publicerad 2010-04-11 00:20:54 i VARDAG,

kom ganska nyligt hem från josse där jag suttit spiknykter bland ett gäng galna, fulla tjejer som sjungit (läs skrikit) till en massa svenska låtar. saknade öronproppar lite grann kan jag säga. haha, nä nu ska jag förstås inte uttala mig, jag kan lova att jag är precis likadan i fyllan själv. bara jobbigt att sitta och lyssna på allt då man ändå har förnuftet med sig.

är ändå jätteskönt att sitta här nu utan att det bara snurrar i skallen. & framförallt skönt att vakna upp imorgon och vara fräsch! finns massa fördelar med att vara nykter har jag kommit på.



nu ska jag bara dricka upp min mjölk, sen gå & tvätta bort sminket, borsta tänderna & sen kryper jag och gubben ner i sängen och inväntar morgondagen. ska jobba 9-15 & senare på kvällen kommer äntligen andreas hem! som jag har längtat alltså! helt sjukt hur mycket jag gillar honom ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela