nilssonjennipher

* cause this is my life my friend

Publicerad 2010-04-10 15:54:26 i VARDAG,



gårdagen blev väl ingen direkt höjdare. var jättekul att träffa sandra igen, men på B4 rent utsagt sög det. var knappt nåt folk där, så redan vid 12-tiden fixade jag fanny & amanda skjuts hem till byn. sov över hos amanda. har hunnit vakna massa gånger inatt & trott att det var ante som låg bredvid mig. DÖR snart av saknad! vill bara grina när jag tänker på att det är en hel jävla dag tills jag får se han. hoppas tiden går fett fort!

nu har jag precis fått på mig kläder, ska föna håret & sen fara och hämta upp fanny och amanada. ska till kalix ikväll, först ska vi äta från kina, sen fixa oss hemma hos heidi & sist till josse i nyborg. jag ska dock vara NYKTER ikväll, tro det eller ej. känns sjukt skönt, att slippa vakna upp och må bajs. dessutom jobbar jag imorgon, börjar klockan 9 så att dricka var liksom inte ens ett alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela