nilssonjennipher

* come up to meet you, tell you I'm sorry

Publicerad 2010-04-15 17:12:53 i HOCKEY,

heidi, amanda, fanny & sandra,
nu kan ni sluta läsa för här står bara en massa om hockey!





missar första SM-finalmatchen ikväll, känns INTE okej på nåt sätt! men faktiskt så går läggan i första hand, finns inte mycket som går före just hockey & speciellt inte finalen. men jag överlever nog, hoppas jag. är riktigt nervös, det här med finalspel har inte riktigt sjunkit in ännu. jag är typ kvar nånstans i mitten av grundserien & har inte fattat att djurgården spelar om guldet. inte så konstigt kanske, är ju inget vi djurgårdare blivit direkt bortskämda med under senare år. men glad är jag, så inni helvete! även fast dom skulle förlora med 4-0 i matcher känns det som en seger att bara tagit sig ända fram. inte för att jag tror att serien kommer sluta så, tvärtom. jag tror på djurgården, allvarligt talat så tror jag verkligen att det är dags för guld igen nu. skulle det inte vara helt underbart att få göra det med hardy i spetsen igen? ja, tycker jag.

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-04-15 17:22:51

Jag tror helt seriöst också på djurgården! Är inget fan av dom annars men jag tror dom tar hem de här! :)

Postat av: sandra

Publicerad 2010-04-15 18:04:04

I will! hahaha din blogg går ner i läsare snart ;)

Postat av: Evin

Publicerad 2010-04-16 13:28:09

hehe okej men härligt ;)..det såg ut som en tunalägenhet! vilket nr :)? Vi bor också på tuna :)

Postat av: evin

Publicerad 2010-04-16 21:36:27

Jaha okej då bor ni som närmast stan, vi bor på 81 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela