nilssonjennipher

* I can see that you're a party animal

Publicerad 2010-04-24 15:01:59 i VARDAG,

haha, glömde skriva om en ful grej jag fick veta igår. sa ju att vi BF:are klädde ut oss till bebisar igår, med tuttar & hela kitet. blöjor hade vi också, utanpå shortsen. innan den sista matchen planerade jag ut en "snygg" målgest jag lovade resterande lagmedlemmar att genomföra om jag (mot förmodan) skulle göra mål. vilket jag faktiskt gjorde (!) haha. så då var det bara att göra som jag lovat.

alltså...

jag drog ner blöjan och "moonade" åt publiken.
med blöjan nere vid fötterna men med shortsen fortfarande på


bara på skämt såklart, tänkte väl knappast att någon skulle ens lägga märke till min fina gest. men tänka sig, det gjorde visst folk. så jag vann pris för turneringens snyggaste målgest.
HAHAHA! tycker det är fett kul!

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-04-24 15:30:10

Tack! :)

Postat av: carro

Publicerad 2010-04-24 17:59:19

googlar på saker, klickar in mig på någon sida och hittar, haha! dock är det ingenting jag rekommenderar, jag har fått virus flera gånger! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela