nilssonjennipher

* I don't wanna walk this world solo

Publicerad 2010-04-15 14:31:04 i VARDAG,

här i bloggen händer inte mycket, däremot händer en hel del kul i mitt liv för tillfället! till att börja med är det bara några ynka veckor kvar tills jag & tjejerna far till stockholm för att se bästaste GAGA live i globen! kommer förmodligen bli grymt. dessutom kommer vi ju hinna med allt annat som hör till en stockholmsresa, shopping, fest, mer shopping, mer fest... ja, ni fattar. längtarrr!


lady gaga - so happy I could die


sen till en annan grej som gör att jag just nu inte kan vänta på att framtiden ska komma. ikväll ska nämligen jag & andreas till luleå och kolla på en 3a vi blivit tilldelade!!! fattar ni, är lägenheten fin & vi vill ha den är den V-Å-R-A-N! känns så jävla kul, kan knappt bärga mig! sitter och kollar på ikea's hemsida hela dagarna och letar efter möbler, längtar typ ihjäl mig. så nu måste ni hålla alla era tummar & tår för att laggen är fin så vi får flytta in i sommar!




tycker faktiskt gaga-låten jag la in passar mig som handen i handsken just nu,
allt går bra för mig känns det, för en gångs skull!


Kommentarer

Postat av: EMMA

Publicerad 2010-04-15 14:58:08

Låter bra! :) Var ligger lägenheten? :)

Postat av: EMMA

Publicerad 2010-04-15 15:44:55

Okej... :) Hur hittade ni den lägenheten? Lulebo? :) Skulle behlva hitta osss någon lägenhet om jag ska plugga där.. :)

Postat av: Elin

Publicerad 2010-04-15 20:18:11

Vad roligt! :)

Postat av: Evin

Publicerad 2010-04-16 08:18:20

Fan vad kul! :D Låt mig gissa, är det på Tuna ;)?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela