nilssonjennipher

* I just wanna tell you you're the one I need

Publicerad 2010-04-20 11:44:25 i HOCKEY,

djurgården förlorade sin andra raka efter förlängning igår. så jävla surt. när dom kvitterade med 51 sekunder dog jag lite grann. men djurgården var inte det bättre laget igår, därför vinner hv. enkel matte som vem fan som helst kan räkna ut. hur som helst, jag är nog världens sämsta förlorare, jag erkänner. men förlusten i sig var inte så jättejobbig, det var sen när jag loggade inte på facebook och såg att en massa jävla randoms som helt plötsligt påstår sig vara hv's största fans.

SERIÖST?!

jag blev så jävla irriterad, fattar folk inte att dom bara skämmer ut sig nåt så förbannat mycket? för under grundserien har det inte varit tal om att ens veta vad hockey är, men nu när det är final, då jävlar älskar man HV såååå mycket. bara för att dom lyckas vinna 2 matcher.
jag skäms, hoppas ni skäms lika mycket.

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-04-20 18:15:01

Och jag skäms massor för alla som satt och såg J-VM Finalen och OS finalen och hejade på antingen Kanada eller USA. Trots att dom inte hejade på något av dom lagen i gruppspelet medan Sverige var med.



Alla som hade en åsikt som dom finalerna, jag skäms.



;) ;) ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-21 13:40:23

Men lilla du vem är det som skämmer ut sig egentligen?

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-21 16:16:24

Så ingen får yttra sig om hockey mer än du såvida man inte påstår sig älska sporten, är en äkta "supporter" eller endast håller på ETT lag. Rätt hårda krav du ställer :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela