nilssonjennipher

* I never had the chance, it was really only you

Publicerad 2010-04-01 12:45:32 i VARDAG,

godmorgon! eller nja, inte för att jag är nyvaken direkt, men ändå. har hunnit vakna, äta frukost, sola & köra hem till töre. fläkten i solariumet funkade typ inte så jag höll på att flyta bort där jag låg, svettas fortfarande. borde nog gå och duscha, men istället ska jag ladda mobilen med musik & sen bege mig ut på en promenad. kvällen är fortfarande inte helt spikad, men den kommer i alla fall att börja med hockey hemma hos mig. om vi sen stannar i töre tills vi far på hotellet eller om vi åker in till kalix före är ännu ett mysterium. som förhoppningsvis kommer att hinna få en lösning innan kvällen börjar.


promenad it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela