nilssonjennipher

* I surrender

Publicerad 2010-04-24 19:28:52 i HOCKEY,

jaha, då tog hockeysäsongen slut. vet inte riktigt hur jag känner, jag är inte arg. jag är inte direkt ledsen, jag känner mig bara helt tom. fan vad sjukt. efter alla andra förluster har jag varit så satans arg att jag inte vetat vars jag ska ta vägen. nu känner jag ingenting. är bara så less. eller hur jag nu ska förklara det. djurgården VAR det bättre laget ikväll. hv's avgörande var så orättvist att jag inte ens kan finna ord för det. det borde ha blivit en 7e och avgörande match i jönköping. men nån rättvisa här i världen verkar det ju tyvärr inte finnas.

om några dagar kommer jag förmodligen att tänka på det här mer som att djurgården faktiskt är sveriges näst bästa lag. vilket är otroligt stort. men just nu känns det bara som en förlust.

Kommentarer

Postat av: EMMA

Publicerad 2010-04-24 20:12:35

Tur att du nu får vila från denna hockey ett tag! Jag tror du behöver det ;)

Postat av: henna

Publicerad 2010-04-25 10:06:05

sv: man tackar! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela