nilssonjennipher

* if it's worth having it's worth fighting for

Publicerad 2010-04-23 17:00:15 i VARDAG,

har inte haft några vanliga lektioner på skolan idag, istället har vi varit på sporthallen & haft innebandyturnering. vi (BF3 alltså) hade planerat att vinna hela skiten. gick sådär. förlorade alla 3 matcher. jävligt less, jag som hatar att förlora. nåja, snyggast var vi då i alla fall. tänk er pippilotter (?!), rosetter i snoddarna, tuttar & som grädde på moset FETA blöjor på oss. väldigt hett!



just nu sitter jag & lyssnar på musik, har precis duschat. och nu ska jag börja sminka mig, ska på "tjejkväll" på strömbergs ikväll med jennifer & jenny. vet inte riktigt vad det innebär, men blir säkert kul. nä, måste börja göra mig klar så jag hinner i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela