nilssonjennipher

* omg I'm so in love

Publicerad 2010-04-27 19:53:11 i VARDAG,

ja, vad ska man säga? fotbollsträningen igår var riktigt kul trots att jag & min kondition sög. men sånt blir ju bättre eftersom, kanske inte var så konstigt att jag var lite ringrostig efter några års uppehåll. mitt knä kändes ändå helt okej igår, eller ja, bra är det ju inte. men sålänge jag rörde mig gick det an. kom ganska nyligt hem efter en halvtimmes springtur & kan ju säga att mitt knä just nu känns allt annat än bra. vet inte vad jag ska ta mig till, är inte ofta jag faktiskt känner sug efter att träna. men jag tänker fan inte ge upp, nu är jag jävligt sugen att både spela fotboll & komma i form igen, tro inte att mitt jävla knä ska stoppa mig. måste fara & köpa ett nytt knäskydd, funkade ju lite grann sist jag spelade. lär ju inte bli värre iallafall.



längtar redan till i helgen, är ju valborgs. på fredag blir det (mest troligt) nyktert, men man vet aldrig. är lite sugen att festa, men måste ju få med mig nån av mina vänner i sånn fall. på lördag blir det iallafall... TÖREPUBEN! fett kul. helt seriöst alltså. vi ska börja här hemma hos mig med att grilla & om vädret tillåter kanske vi kan vara ute och spela kubb också. om gräsmattan ens hinner komma fram vill säga. blir nog bra det ska ni se.

här har ni några nya & bra låtar innan jag hoppar i duschen!


kardinal offishall ft akon - body bounce


iyaz ft a.o.n - my girl



jojo - I keep on forgetting (to forget about you)



usher ft will i am - OMG

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela