nilssonjennipher

* open your mind and see

Publicerad 2010-04-26 17:15:15 i VARDAG,

tänkte att jag kan slänga ihop ett litet inlägg som inte handlar om hockey för alla er läsare som inte gillar det. känns som att ni faktiskt är fler än dom som faktiskt läser mina hockeyinlägg.



haft en lektion idag på skolan. eller skulle haft två, men kom ett par minuter sent till den andra & sen hittade jag inte vilket klassrum vi skulle vara i så jag gav upp letandet, for ner på hår & naglar och såg på ett tag då heidi färgade sitt hår. sen for jag till ante, vi la oss och skulle se färdigt en film jag lyckats somna till ett antal gånger tidigare. även denna gång. vet fan inte vad det är med mig & att se film. är ingen bra kombination, somnar typ 9 gånger av 10.

ska snart fara ner på coop & handla, ska göra tacos till middag. ante är och tränar, ska jag också göra sen. funderar på att ta upp min forna fotbollskarriär, så ikväll blir premiärträningen. kommer garanterat skämma ut mig hemskt mycket, har knappt rört en boll på typ 3 år.
önska mig lycka till, det kan jag verkligen behöva!

... förresten vicki, jag skaaaa göra din design. har bara inte varit hemma så mycket men lovar att den ska vara ready innan veckan är slut!

Kommentarer

Postat av: sassa

Publicerad 2010-04-26 17:18:45

lycka till! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-27 15:19:13

Haha, jag överlever :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela