nilssonjennipher

* så det blir gyllene tider när vi två blir ett

Publicerad 2010-04-30 13:12:38 i VARDAG,

H-E-L-G! fett skönt! morgonen började däremot inte riktigt lika fint, skulle egentligen ha befunnit mig på skolan klockan 8 för att skriva nk-prov.  vaknar ju fan inte i tid. skräll? nej. halv 9 vaknar jag, får panik, sliter på mig första bästa klädesplagg, borstar tänderna och gasar till skolan. tog inte ens fem minuter. wiho! provet gick faktiskt över förväntan bra, så nu hoppas jag att jag kan spika det här så jag får mitt jävla mvg i den där kursen. enda kursen jag överhuvudtaget brytt mig om att få bra betyg i under hela året.

hade orientering på idrotten, frös ihjäl lite grann. eller inte, men kändes typ så iallafall. åt lunch på skolan, fixade det sista till projektarbetet, och sen for jag hem. sitter alltså i byn nu, grunnar på vad fan som ska hända ikväll. är sugen att dricka, men samtidigt är jag sugen att vara nykter. för imorgon.. ja, då jävlar. får jag med mig amanda, fanny & jennifer ikväll blir det iallafall B4. men ja, vi får se.



förra året på valborgs

hittar en massa gamla, roliga låtar som ger mig jävligt mycket sommarkänslor, ååååh...


mange schmidt - giftig


flipsyde - when it was good


jason mraz - I'm yours

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela