nilssonjennipher

* sjung för gamla djurgården

Publicerad 2010-04-03 19:19:44 i HOCKEY,

just bevittnat en av säsongernas GRYMMASTE hockeymatcher, efter att ha legat under med 0-2 lyckas djurgården vända på skiten i slutet av tredje perioden. var FETT med chanser under hela tredje, jag har suttit med ta mig fan MAXPULS hela perioden & jag svettas så jag tror jag ska flyta bort. fattar inte själv hur jag kan vara så jävla tokig i ett lag, men det är jag verkligen. har skrikit, gråtit, skrattat... ja, jag har nog gått igenom hela registret. i fjärde perioden höll jag också på att dö, halsen värker för att jag gapat så mycket. pappa har fått skratta åt mig i alla fall. SÅ jävla skönt! kul att jimmie fick göra avgörandet, det behöver han.



känns jäkligt skönt att djurgården far till linköping med en 2-0 ledning i semiserien. vinst på måndag & jag törs nästan lova att finalen är säkrad. alltså, jag kan inte fatta att det är sant! sjukt glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela